KİTAPLARDA BÖLÜMLER
Okumak ve makalenin tamamını indirmek için makale başlığını tıklayın
An
alternative view of ecotourism with a specific reference to Turkey. In:
I. Agresi (ed.) Alternative Tourism in Turkey, pp. 34-41, London: Springer
International Publishing, 2017 (with N. Erdoğan).
Missing
Marx: The place of Marx in current communication research and place of
communication in Marx’s work. In: Fusch, C. and V. Mosco (2016)
(eds) Marx and Political Economy of the Media. Boston: Brill, pp.
138-218.
Medya'ya
Marks'ın Bakışıyla Bakmak, İçinde: B. Çoban (2013) (der.) Medyaya Soldan bakmak.
İstanbul: Everest Yayınları.
Türkiye’de
İletişim Araştırmaları, İçinde:
E. Yüksel (2013) (der.) İletişim Kuramları, Eskişehir: A.Ü.Yayınları.
A
Critical Evaluation of Ecotourism (2010) In: Ecotourism in Forest Ecosystems: Workshop &
Todeg in its tenth year. Ankara: Todeg. pp. 60-81
İletişim
Araştırmalarının Geleceği, İçinde: Türkiye’de Kitle İletişimi:
Dün-Bugün-Yarın Korkmaz Alemdar (der.), Ankara: Gazeteciler Cemiyeti Yayınları,
2009.s. 780-812
Recommendations
on Media and Ethics. In: İ. Erdoğan (2007)(ed.) Media and Ethics,
Speeches and Final Report of International Symposium, Ankara: Gazi
Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, s. 205-210.
Popüler
Kültür ve Türkiye.
İçinde: M. Zincirkıran (2006) (der.) Dünden Bugüne Türkiye’de Toplumsal
Yapı. Istanbul: Nova. s. 541-560.
Kuram
ve Araştırma Üzerine.
İçinde: Metin Işık (2007)(der). Tüm Yönleriyle Halkla İlişkiler ve Tanıtım.
Konya: Eğitim Kitapevi Yayınları
Dördüncü
Gücün ilettiği: Amerikan
Örneği. İçinde, K. Alemdar (1999) (der.) Medya Gücü ve Demokratik
Kurumlar. Ankara: TUSES. s. 33-43.
Popüler
Kültür: Kültür Alanında Egemenlik ve Mücadele. İçinde, N. Güngör (1999)(der.) Popüler
Kültür ve İktidar, Ankara: Vadi. s. 18-53.
İletişim. İçinde: Cumhuriyet Döneminde Türkiye`de
Sosyal Bilimler: İletişim. Ankara: TÜBA, 1998. s. 1-10. (K. Alemdar`la).