Makaleler 2

 Makaleler


·     İdeolojik egemenliğin ve kitleleri yönetmenin gözde yolu: Kimlik Politikaları. Bilim ve Ütopya, 2018, s. 34-41.
·     Karl Marx’ı anlamak: uydurular ve gerçekler, Teori Dergisi, sayı 340,  2018.
·     Revisiting the Normalized Domination: Audience and Content Ratings, 2015.
·     Nietzsche ve Şahaneleştirilmiş Anlamsız-Anlamlılığın Anlamı, Bilim ve Ütopya. 11/2014; 245:5-16.
·     Yeni Savaş Teknolojileri üzerine: Üretimden Kullanıma Kontrol, Gelecek Yüzyıl Dergisi. 04/2013: 1(6):22-29.
·     “Post” Ekiyle Gelen Kılıfların Örgüsü: Küresel Pazarın Eleştirel Savunusu Üzerine. Bilim ve Ütopya, 2/2011, 61-69.
·     Küresel pazarın küresel ideolojisi: Postmodernizm, Bilim ve Ütopya. 07/2012; 217(18):7-17.
·     Steve Jobs: Sermayenin Diktatörlüğünün Gözde yatırımcısı. Bilim ve Ütopya, Aralık, 2011.
·     Aydınlar: karanlıkları ve Aydınlattıkları. Bilim ve Ütopya, 184: 20-27, 10/2009.
·     Kapitalizmin Bilimi:  Yönetimsel Bilgi ve İşlevsel Cehaletin Yeniden-Üretimi. Bilim ve Ütopya, 180:18-21, haziran 2009.
·     Materyal ve Düşünsel Hayatın Üretimi ve Yabancılaşma. Bilim ve Utopya, 182: 9-16, 8/2009.
·     Televizyon Reklamlarında Gündelik Hayatın Temsili: Seks ve Çikolata. Bilim ve Ütopya, sayı 179, Mayıs, 2009.
·     Televizyon, denetim ve medya etiği üzerine, RTV dergisi. 05/2007; 3:59-61.
·     Kimlik Sorunu: Kendini Sevmeyenin Kimliğindeki Kendi Olmayan Kendi. Demokrasi Platformu - Üç Aylık Fikir - Kültür - Sanat ve Araştırma Dergisi. 01/2006; 2(5).
·     Tv’de Popüler Yarışma: Modern Gladyatörlerin Kansız Ölümü. Bilim ve Utopya, 89: 16-19, Nisan 2004.
·     Kitle iletişim örneğinde Marksist siyasal ekonomi üzerine bir tartışma. Praxis,  4: 276-313, Güz 2001.
·     Teknolojini getirdiği özgürlük üzerine: Cep telefonuya dolan ve boşalan cepler ve bilinçler. Bilim ve Utopya, 83: 10-13, Mayıs 2001.
·     Popüler kültürde Gasp ve Popülerin Gayri meşruluğu. Doğu Batı, (15) 2: 65-106, 2001.
·     Televizyonda Dışa Bağımlılık ve Alternatif Olasılıkları. Bilim ve Utopya, 8-14, Kasım 2000.
·     Türkiye'deki medya üzerine (adı Türk olmayan medyaya Türk medyası denir mi). Sinemasal 2000.
·     Benim okuduğum bilim ve ütopya: kapitalist gerçekler, düşler ve “bilim ve ütopya” farkı. Bilim ve Ütopya, 1998.
·     Talebin Üretimi Saptaması.  Bilim ve Ütopya, March 1996.
·     Egemen gündem, din ve mücadeleci basın. Bilim ve Ütopya, 3-7, 2/1996.
·     Kapitalist Medya Profesyonelliği ve Haber Olmayan Haberler. Bilim ve Ütopya, 1996.
·     1990larda bilinç yönetimi: İdeolojilerin ve soğuk savaşın sonu, karşılıklı bağımlılık, globalizm, özelleştirme, sürdürülebilir kalkınma, post-endüstriyalist, post-sömürgeci, post-emperyalist dönem?  Teori, 80: 15-38, 9/1996.
·     Emperyalizmde Çevre Talanı: Orman ekosistemi örneği. Bilim ve Ütopya, 15-18, 12/1995.
·     Forrest Gump Filmi, ideolojik propaganda ve Amerikan gerçeği. Bilim ve Ütopya, 1995
·     Süpermen kim ve yaptığı ne? Emperyalist Güç, güçsüzlük ve ideoloji. Bilim ve Ütopya 1/1995.
·     Uluslararası iletişim düzeni. Bilim ve utopya 1995.
·     Uluslararası Bilgisayar Şebekesi İnternet ve İletişimin Kontrolu. Bilim ve Ütopya. 13-17,7/1995.
·     Egemenlik ve dilde anlam: Adam nasıl oldu da İnsanlığını yitirip erkek ve İşveren oldu?  Bilim ve Ütopya, 11/1995.
·     Erciyes: Cevre sorunu ve iletişim.  Bilim ve Ütopya, 1995.
·     Uluslararasi örgütlü talan örneği: Dünya Bankası, kalkınma ve İnsan ve çevre peyzajı. Bilim ve  ütopya, 67:52-57, 7/1995.
·     Gump. Gulp, Swallowed!!, PNEWS, June 13, 1995.

Share:

Translate

En Güncel/önemli

Televizyon Reklamlarında Gündelik Hayatın Temsili: Seks ve Çikolata

  Televizyon Reklamlarında Gündelik Hayatın Temsili: Seks ve Çikolata İrfan Erdogan Gündelik hayat Gündelik hayat denild...

Çok Okunanlar

Blog Archive/Arşiv